Forår

Forår

torsdag den 10. marts 2011

Spontant billede.

Sommetider er det spontane billede det bedste, der hvor at naturlige kommer rigtig til sin ret.

Jeg har tilladt mig at sætte et nyt billede ind af min yngste datter med mit yngste barnebarn. Det blev taget den 9.3.11 til en fødselsdag. At jeg tager det med er fordi jeg syntes det er specielt godt og spontan taget. Det er sværere at tage billeder af mennesker end af dyr og natur. Når vi ser et billede af en person afspejler billedet følelser i form af udtryk/udstråling og det er svært at "fange". At nogle mennesker siger de ikke er fotogene ( inklusiv mig selv ) er fordi det ikke er formået at fange udstrålingen på et billedet, måske skal der også et vist held til. Prøv at tænke på hvor mange billeder en professionel fotograf knipser af i håbet om at finde et´ som er rigtig godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar